Ik heb al wat mensen om me heen gevraagt (die nog niet super ver gevorderd zijn maar tog) en die konden niet veel voor me doen.
Het gaat om een soort van automatiseringsscript die acties onderneemt naar een bepaalde tijd, maar het lastigste deel is denk ik wel dat het script een validatie code na iedere actie moet invullen.
(Voor het spel barafranca.com)
Ik heb al een heel deel van een script ergens vandaan gehaald, die ik wel kan uploaden als iemand daar belang bij heeft (staat in Java geschreven)
Elmar
2006-10-22 00:29:09
hij wil een "cheat" systeem hebben zodat hij snel kan ranken...
ik help hem hier niet mee...
ScriptNoob
2006-10-22 11:57:35
#1 persoonlijk zie ik het niet als cheaten omdat je dezelfde acties doet als je normaal zou doen maar ik heb daar de tijd gewoon niet voor
#2 Ik paste hieronder het script zoals die nu is, er moeten alleen wat onderdelen aan veranderd en bij gemaakt worden.
//###################################################################################
var sitelink = "http://www.barafranca.com/";
var botting = false;
var action = undefined;
var freeeta = undefined;
var crimeeta = undefined;
var carseta = undefined;
var bfeta = undefined;
var injail = false;
var timeout = 0;
var timeouteta = undefined;
var code_right = false;
var code_hash = false;
var err_time = 5000;
var errors = 0;
var boozeeta = undefined;
var drugseta = undefined;
var trie = false;
var jailcheck = undefined;
var statusdivklok;
//bullets
var bfam = undefined;
//max price if 400 present
var maxprice = 500;
//min buy if not 400 present
var minbullets = 300;
//min price if more then minbullets present
var minbullets_price = 350;
var bfeta = undefined;
// * Deze familie krijgt voorrang bij busten *
var preferClan = "";
var preferBust = [
];
// * Soort drugs en drank *
var buytype = new Object;
buytype["Drugs"] = 6; /// Lijm
buytype["Booze"] = 4; /// Bier
// * Aantal d&d transacties per uur *
var aantal_dd = 2;
// Kans(%) om iemand te gaan busten als er niets anders te doen is
var bustChance = 10;
// Flesje schieten (1) of niet (0)?
var schietFlesje = 1;
// Reisbestemmingen
// Alle
//var bestemmingen = ["Detroit","Chicago","Palermo","New York","Las Vegas","Philadelphia","Baltimore","Corleone"];
// Amerika
var bestemmingen = ["Detroit","Chicago","New York","Las Vegas","Philadelphia","Baltimore"];
// Italie
//var bestemmingen = ["Corleone","Palermo"];
var alleSteden = ["Detroit","Chicago","Palermo","New York","Las Vegas","Philadelphia","Baltimore","Corleone"];
var buycount = new Object;
buycount["Booze"] = rangen[rank][1];
buycount["Drugs"] = rangen[rank][2];
var crimename;
/// D&D gedaan dit uur?
/// Status dit uur
/// Laatste d&d
var lastdd = new Date();
/// Wachttijden na auto/misdaad
var waitAfterCar = 300; // 5 min
var waitAfterCrime = 100; // 1 min 40 sec
var waitAfterTravel = 30*60; // 30 min
var lasthash;
//###################################################################################
//###################################################################################
function writeln(s) {
WScript.Echo(s);
}
function getBustPriority(name)
{
for(x=0; x<preferBust.length; ++x)
if(preferBust
== name)
return x;
return 10000;
}
function s()
{
var main = document.frames(2);
var i = main.document.images.length-1;
var result = doImage(main.document.images(i), -2);
if(result && result.length == 3 && result != "111" && result != undefined)
{
var form = main.document.forms
;
form.ver.value = result;
form.elements[form.elements.length-1].click();
return true;
}
else
{
error = "Match invalid length";
return false;
}
}
function doImage(img, offset)
{
error = "";
var document = img.ownerDocument;
var win = document.parentWindow;
if(img.clientWidth != 300 || img.clientHeight != 110)
return undefined;
img.scrollIntoView();
obj = img;
function waitcomplete()
{
state = "";
do {
try {
state = mainwin.document.readyState;
//writeln(state);
} catch(e) {
return false;
}
WScript.sleep(100);
}
while(state != "complete");
main = mainwin.document;
return true;
}
function setupMenu()
{
root = frame.documentElement;
/// Zet style
var head = root.childNodes
;
{
var t = frame.createElement("link");
t.setAttribute("href", "http://static.barafranca.com/css/style2.css");
t.setAttribute("type", "text/css");
t.setAttribute("rel", "stylesheet");
head.appendChild(t);
}
var body = root.childNodes[1];
/// Maak pagina
var html = "";
//html += "<input type=\"button\" value=\"Code\" id=\"steal\">";
html += "<input type=\"button\" value=\"Bot aan\" id=\"aan\"> ";
html += "<input type = \"text\" value = 0 id = \"die\" size = 5> ";
html += "<input type = \"button\" value = \"Set\" id = \"set\">";
html += "<br>";
html += "<input type=\"checkbox\" id=\"dodrugs\"><a href=\"javascript:\" title=\"Doe drugs\">Drugs</a> ";
html += "<input type=\"checkbox\" id=\"dobooze\"><a href=\"javascript:\" title=\"Doe drank\">Booze</a> ";
html += "<input type=\"checkbox\" id=\"dojail\"><a href=\"javascript:\" title=\"Busten\">Bust</a> ";
html += "<input type=\"checkbox\" checked id=\"docrime\"><a href=\"javascript:\" title=\"Doe misdaden\">Crime</a> ";
html += "<input type=\"checkbox\" checked id=\"docar\"><a href=\"javascript:\" title=\"Steel auto's\">Car</a> ";
//html += "<input type=\"checkbox\" id=\"dotravel\"><a href=\"javascript:\" title=\"Reis\">Travel</a> ";
html += "<input type=\"checkbox\" id=\"dobf\"><a href=\"javascript:\" title=\"Bullets\">Bullets</a>";
html += "<br>";
html += "<div id=\"status\"></div>";
body.innerHTML = html;
function actionEnabled(x)
{
return check
.checked;
}
function clickLink(page)
{
var links = menuwin.document.links;
for(var x=0; x<links.length; ++x)
{
if(links
.innerText == page)
{
links
.click();
}
}
}
/// Tijd in toekomst
function getTimeAfter(secs)
{
var d = new Date();
d.setTime(d.getTime() + secs*1000);
return d;
}
/// Tijd naar seconden
function parseTime(text)
{
var secs = 0;
if(/(\d+) minuut (\d+) seconden/.test(text) ||
/(\d+) minuten (\d+) seconden/.test(text) ||
/(\d+)M (\d+)S/.test(text))
{
secs = parseInt(RegExp.$1) * 60 + parseInt(RegExp.$2);
} else if(/(\d+) seconden/.test(text) || /(\d+)S/.test(text))
{
secs = parseInt(RegExp.$1);
}
else if(/(\d+) minuten/.test(text) || /(\d+) minuut/.test(text))
{
secs = parseInt(RegExp.$1) * 60;
}
return getTimeAfter(secs);
}
/// Eta naar tijd
function getTimeTo(eta)
{
var now = new Date();
if(eta)
{
return Math.ceil((eta.getTime()-now.getTime())/1000);
} else
{
return 0;
}
}
/// Tijd naar leesbaar
function toSeconds(eta)
{
var now = new Date();
if(eta)
{
diff = Math.ceil((eta.getTime()-now.getTime())/1000);
if(diff <= 0)
return "Nu";
else if(diff >= 120)
return Math.floor(diff/60) + " minuten " + (diff%60) + " seconden";
else if(diff >= 60)
return Math.floor(diff/60) + " minuut " + (diff%60) + " seconden";
else
return diff + " seconden";
}
else
{
return "Onbekend";
}
}
function toSecondsShort(eta)
{
var now = new Date();
if(eta)
{
diff = Math.floor((eta.getTime()-now.getTime())/1000);
if(diff <= 0)
{
return "Nu";
}
if(diff >= 60)
{
return Math.floor(diff/60) + "m " + (diff%60) + "s";
}
else
{
return diff + "s";
}
}
else
{
return "";
}
}
function showStatus()
{
html = "";
html += "<table style=\"width:100%\">";
html += "<tr>";
html += "<td style=\"width:15%;background-color:#4f606f;font-weight:bold;\">St</td>";
if(injail)
{
html += "<td style=\"width:35%;background-color:600000;text-align:center;\">";
html += toSecondsShort(freeeta, 1);
html += "</td>";
}
else
{
html += "<td style=\"width:35%;background-color:#006000;text-align:center;\">Vrij</td>";
}
html += "<td style=\"width:15%;background-color:#4f606f;font-weight:bold;\">Mi</td>";
html += "<td style=\"width:35%;text-align:center\">"+toSecondsShort(crimeeta)+"</td>";
html += "</tr>";
html += "<tr>";
html += "<td style=\"width:15%;background-color:#4f606f;font-weight:bold;\">Au</td>";
html += "<td style=\"width:35%;text-align:center\">"+toSecondsShort(carseta)+"</td>";
html += "<td style=\"width:15%;background-color:#4f606f;font-weight:bold;\">Bu</td>";
html += "<td style=\"width:35%;text-align:center\">"+toSecondsShort(bfeta)+"</td>";
html += "</tr>";
html += "</table>";
statusdiv.innerHTML = html;
html = "";
html += "<table style=\"width:100%\">";
html += "<tr>";
html += "<td style=\"width:15%;bac#4f606f;font-weight:bold;\">Bo</td>";
html += "<td style=\"width:35%;text-align:center\">"+toSecondsShort(boozeeta)+"</td>";
html +="</tr>";
html += "<tr>";
html += "<td style=\"width:15%;bac#4f606f;font-weight:bold;\">Dr</td>";
html += "<td style=\"width:35%;text-align:center\">"+toSecondsShort(drugseta)+"</td>";
html +="</tr>";
html +="</table>";
statusdivklok = klok.getElementById("status");
statusdivklok.innerHTML = html;
}
function fillIn()
{
if(action == "Crime")
{
var tables = main.getElementsByTagName("table");
var table = tables[1];
var form = main.forms
;
/// Klik op bierflesje schieten
if(schietFlesje)
{
form.type[5].click();
}
else
{
form.type[randInt(5)].click();
}
}
else if (action == "Bullets"){
main.getElementById("amount").value = bfam;
}
else if(action == "Car")
{
var tables = main.getElementsByTagName("table");
var table = tables[1];
var form = main.forms
;
var highest = 0;
var bestchoice;
for(var y=0; y<table.rows.length-2; ++y)
{
var cols = table.rows[y].cells;
var p = cols[2].innerHTML;
var percentage = parseInt(p.substr(0,p.length-1));
//writeln(percentage);
if(percentage >= highest)
{
bestchoice = y;
highest = percentage;
}
}
form.type[bestchoice].click();
}
else if(action == "Booze" || action == "Drugs"){
trie = true;
var tables = main.getElementsByTagName("table");
var table = tables
;
var form = main.forms
;
var i = buytype[action];
var count = parseInt(table.rows[3+i].cells[2].innerHTML);
if(count){
form.elements[i].value = count;
form.type
.click();
}else{
form.elements[i].value = buycount[action];
form.type[1].click();
}
}else if(action == "Jail")
{
var tables = main.getElementsByTagName("table");
var table = tables
;
//writeln(table.innerHTML);
var form = main.forms
;
if(!table || !form || table.rows.length<2)
{
/// Niemand in de gevangenis
pagina = undefined;
return;
}
var highest = 0;
var bestchoice;
var arr = [];
for(var y=2; y<table.rows.length; ++y)
{
var cols = table.rows[y].cells;
var name = cols
.childNodes
.innerHTML;
function check_die(){
//check if die
if (getTimeTo(timeouteta) < 0){
frame.getElementById("aan").click();
timeouteta = undefined;
writeln("Bot turned off automaticly");
return true;
}
return false;
}
function more_html(){
root = klok.documentElement;
/// Zet style
var head = root.childNodes
;
{
var t = klok.createElement("link");
t.setAttribute("href", "http://static.barafranca.com/css/style2.css");
t.setAttribute("type", "text/css");
t.setAttribute("rel", "stylesheet");
head.appendChild(t);
}
var body = root.childNodes[1];
var html = "<br>";
html += "<input checked type=\"checkbox\" id=\"docarsell\">Carsell</a> ";
html += "<input checked type=\"checkbox\" id=\"Train\">Train ";
html += "<br><div id=\"status\"></div>";
body.innerHTML = html;
var klok = document.frames(0).document.frames(2).document;
var frame = document.frames(0).document.frames(0).document;
var menuwin = document.frames(1);
var main;
try {
main = document.frames(2).document;
} catch(e){}
Zoals je kunt zien in het script, word er om een vaste tijd een "crime", "car jack" of een andere zogenaamde misdaad gedaan.
Iedere keer dat je die misdaad wilt doen moet een een validatiecode ingevuld worden, hier staat al een klein deel van in het script maar deze validatie plaatjes zijn veranderd. Dit zal dus ook op een of andere manier veranderd moeten worden zodat het script automatisch de juiste code invult
Elmar
2006-10-22 18:31:09
als je er de tijd niet voor hebt, dan moet je het spel niet spelen... zo simpel is het...het is gewoon cheaten...
jacob_slomp
2006-10-21 23:14:24
kun je wat precies zijn wat het moet doen... je hebt het over 2 dingen toch? even beide beter beschrijven...